piątek, 30 grudnia 2016

INROFMACJA!

 INFORMACJA!
(WAŻNE - czytaj całość)

Witam! (unika lecących zgniłych jajek i pomidorów)
Tak, tak... Wiem, najdłuższa przerwa w historii bloga - czuję się jak ostatni chuj przez tak długą przerwę...
Dla tych co stracili nadzieję nie zawieszam bloga... Chyba. W każdym razie nie kończę z pisaniem!
Ciężko mi się ostatnio wczuć w Naruto, może to przez fakt że już od kilku lat nie wychodzi manga, a może przez moje pierwsze rozdziały... Nie wiem. Postaram się dalej pisać, ale jest ciężko.
A teraz informacja dla osób które mimo wszystko chcą sobie poczytać coś powiązanego z Naruto i napisanego przeze mnie...
Stworzyłem drugiego bloga, i o dziwo pisanie nie idzie mi na nim najgorzej.
Jest to opowiadanie crossover NarutoDxD - i jeśli jesteście chętni, zapoznajcie się z nim; są już na nim wstawione dwa rozdziały.

(18+)

Naruto Phenex - Reborn of Existence

A termin wydawniczy w TEORII powinien wyglądać tak:
2 rozdziały na Naruto Phenex - 1 rozdział na Naruto Rikudou
Jednakże czuję że ten harmonogram będzie mnie ograniczał - lepiej żebym pisał to w co obecnie się wczuwam dzięki czemu nie powinno być takich przerw!

No i najważniejszy temat - kiedy rozdział na Naruto Rikudou Sennin?
Odpowiedź:
Pojawi się jutro.
O której godzinie?
Tego nie wiem - może z samego rana, a może minutę przed północą.

Jednak pragnę uprzedzić że może być strasznie krótki, trochę zmienił się mój styl pisania, więc ciężko mi się wczuć w klimat bloga.

5 komentarzy:

  1. Cieszy mnie ta wiadomość. Już traciłam nadzieję na kontynuacje. Czekam z niecierpliwością i życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak!W końcu kuffa rozdział! Ma być długi!Understand?!

    OdpowiedzUsuń